Beställ/köp ett armband

Ett litet utbud av våra armband finns till försäljning på Café Mumma och Frisörsalongen Klipp-Er i Mariestad. Men det går lika bra att beställa armband direkt av oss.

Om du bor i Mariestad:
1. Skicka ett mail till [email protected] där du anger:
- vilket armband du vill beställa
- ditt namn
- om du vill hämta armbandet på Café Mumma eller Klipp-Er/ få det hemskickat
2. Du får en beställningsbekräftelse där information finns om när ditt armband är färdigt att hämtas
3. Du anger ditt namn när du hämtar ut armbandet och betalar på plats

Om du INTE bor i Mariestad:
1. Skicka ett mail till [email protected] där du anger:
- vilket armband du vill beställa
- ditt namn + addressen dit armbandet ska skickas
2. Du får en beställningsbekräftelse
3. Betala in angiven summa på bankgiro: 458-2581, skriv ditt namn i "meddelande till mottagare"
4. Vi skickar armbandet så fort vi mottagit din betalning

Har du frågor? Kontakta oss på [email protected]

Kommentarer
Postat av: evelina

hoppas du haft en bra tisdag:)

2010-02-16 @ 23:23:30
URL: http://evelinassida.blogg.se/
Postat av: Mikael Jonsson

hejsan, jag har vi några tillfällen besökt er blogg och är mycket imponerad. Du kunde jag därför inte hålla mig för att kommentera.Fortsätt ni gör ett strålande arbete. ta med er orderblocket så skall jag köpa ett arbete av er



Hälsningar



Mikael

2010-03-18 @ 09:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0